Könskrigsbloggen

Hur vi delas upp och hur vi hör ihop

91 december 16, 2007

Filed under: Uncategorized — konskrig @ 2:45 e m

i helgen fick en 91-åring könskrig i födelsedagspresent! bildbevis kommer snart. dessutom går boken hem hos katter. i new york. kolla bara här:

könskrigskatt

igår träffades jag och maja karlsson (på blixtvisit i sthlm). vi enades om att vi var i krig med världen. könskrig.

i dag spelar hon på edenborgs, så jag slår ett slag för att alla som kan ska gå dit!

/tove

 

2 Responses to “91”

  1. majakarlsson Says:

    fina tove,
    det tog mig hela dagen att återhämta mig (hade ju fått födelsedagsvin hos en födelsedagsgris redan innan folkoperan) men till slut lyckades jag sjunga för ett gäng freaks hos edenborgs.
    Det verkar som att jag kommer till Klubb Idyll (som flyttat till telefonplan) redan i januari!
    1000 kramar

  2. Sara Giese Says:

    Vi i modärna kvinnor (inte katter) gillar också Kösnkrig! Och Leffler!


Kommentera

